محیطهای اداری بسیار شلوغ و پر رفت و آمد هستند، بنابراین نظافت شرکت امری ضروری خواهد بود، زیرا این کار، بهرهوری کارکنان را نیز افزایش میدهد.
علاوه بر آن، مراجعین از روی چیدمان، دکوراسیون و وضعیت ظاهری یک دیدگاه نسبی در مورد کسبوکار شرکت پیدا میکنند.
بدون تردید کثیفی و آشغال، وجهه کاری شرکت را پایین میآورد، به همین دلیل صاحبان کسبوکارها از نیروهای خدماتی کاربلد و زبده برای تمیز کردن اتاقها و فضای عمومی استفاده میکنند.
در ضمن شرکتی باید برای این کار انتخاب شود که از لحاظ امنیتی مدارک شناسنامه و گواهی عدم اعتیاد و عدم سوءپیشینه نیروهای خود را تأیید کند.
تمیس به عنوان مرکز تخصصی نظافت محل کار، شرکت یا اداره، از نیروهای آموزش دیده با مدرک دورههای ویژه نظافت و آداب معاشرت همکاری میکند.
بنابراین کافی است درخواست نظافت شرکت را ثبت کنید! زیر ۱۵ دقیقه، یک نظافتچی متخصص برای محل کار از سمت مشاوران تمیس معرفی میگردد. بعد از تأییدتان، در سریعترین زمان یعنی یک ساعت و نیم دیگر در محل شما حاضر است.
چرا نظافت محل کار اهمیت دارد؟
پاکیزگی و نظافت چه در منزل و چه در محل کار بسیار اهمیت دارد، شاید این جمله برای شما کمی عجیب باشد که “تمیزی محل کار، روی بهرهوری کارمندان تأثیر مستقیم میگذارد”، اما کمک میکند تا به اهمیت موضوع تمیزی محیط کار پی ببرید.
اینکه در چه شغل یا صنعتی هستید مهم نیست، مهم تمیز نگه داشتن محل کار است، چرا که در محیط شرکت، کارگاه یا کارخانه، وجود آلودگی و کثیفی باعث برهم خوردن تمرکز افراد میشود.
همچنین این آلودگی برای سلامتی شما بسیار مضر و خطرناک است و نظافت محل کار، شرکت یا اداره باید حتماً یکی از دغدغههای کارفرماها برای سلامتی و پاکیزگی محیط کار باشد.
زیرا ماهیت محلهای کار و شرکتها، به صورتی است که محیط آن نسبت به خانه شلوغ است و همین امر اهمیت نظافت محل کار را دو چندان میکند، در واقع رفت و آمد بیشتر افراد متنوع، باعث آلودگی خواهد شد.
شاید به نظر برسد با یک آب و جارو کردن ساده در روزهای تعطیل میتوان این آلودگیها را برطرف کرد، ولی واقعیت امر چیز دیگری است.
علاوه بر آن، روند نظافت شرکت با نظافت منزل بسیار متفاوت است و تمرکز اصلی نظافت محل کار بر روی وسایل مانند، رایانهها، میز و صندلی، اسناد و مدارک، دستگاهها و … است.
نکته اینجاست که تمیز کردن این نواحی بسیار حساس است، زیرا اطلاعات و اسناد زیادی در معرض آسیب قرار دارند و اگر از نظافتچیهای متخصص استفاده نشود ممکن است به مشکل برخورد کنیم.
خوشبختانه جای نگرانی نیست، تمیس با داشتن نیروهای نظافتی آموزشدیده برای نظافت محل کار آماده ارائه خدمات متنوعی در حوزه نظافت محل کار و شرکت است.
نکاتی در مورد نظافت محل کار، شرکت یا اداره
اگر قصد دارید که خودتان با نظافتچیهای خود شرکت، محل کار خود را تمیز کنید، لازم است به یکسری از نکات و اصول تمیز کردن محل کار مسلط باشید.
قطعاً نکات مهمی در مورد این کار وجود دارد که تیم نظافتی باید حین کار به آنها دقت کند. این نکات شامل:
نظافت روزانه محیط کار
به طور حتم هر شرکتی پس از یک روز کاری شلوغ، وسایل دور ریختنی و زبالههای زیادی دارد. برای اینکه محیطی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی و کثیفی داشته باشید توصیه میشود: سطل زباله را دو بار در روز تخلیه کنید، زیرا این کار باعث تمیزتر شدن محیط و بو نگرفتن فضا میشود.
استفاده از مواد شوینده مرغوب
یک نظافتچی زمانی میتواند کار نظافت را به درستی انجام دهد که ابزار، وسایل و مواد شوینده به اندازه کافی برای آنها فراهم شود. بنابراین، همواره باید محصولات تمیزکننده در شرکت یا انبار آن موجود باشد. فراموش نکنید که داشتن فضایی تمیز نیازمند مواد شوینده خوب و مرغوب است.
پیشنهاد میشود که علاوه بر مواد شوینده، وسایلی همچون؛ پارچههای میکرو فایبر، سطل، جارو و برس گرد و خاک را در شرکت و محل کار خود نیز داشته باشید.
مرتب کردن سیمها و کابلهای برق
مهمترین نکتهای در بسیاری از شرکتها از آن چشمپوشی میشود، سازماندهی کابلها و سیمهای برق است. شلوغی و تعدد زیاد این کابلها علاوه بر اینکه مشکلات زیادی را برای شما به وجود میآورد، باعث سخت تر شدن کار نظافت شرکت نیز میشود. پیشنهاد میشود که این کابلها و سیمها را توسط سیمهای ماکارونی یا سیمجمعکنها سازماندهی کنید.
نظافت میز کارمندان
میز کارکنان ایستگاههای کاری آنهاست و بخش عمدهای از حجم کاری آنها در این قسمت انجام میشود. بنابراین، منطقی است که شما این مکان را همواره به صورت یک فضای منظم در دفتر نگه دارید.
این در حالی است که بسیاری از افراد این نکته را جدی نمیگیرند و زبالهها یا هر وسیه اضافی را روی میز نگه دارند، پس بهتر است در نزدکی میز هر کارمند یک سطل زباله تعبیه شود تا بهانهای برای شلوغی و کثیفی میز کار نباشد.
نظافت به کمک افراد متخصص
همان طور که قبلاً اشاره کردیم، محل کار، از جمله شرکتها و ادارهها، به علت حجم بالای رفت و آمد، بیشتر در معرض آلودگی هستند. بنابراین اگر شخصاض برای نظافت اقدام کنید، نه تنها به وظایف اصلی خود نمیرسید، بلکه به علت عدم آشنایی شما با نکات تمیزکاری، ممکن است تمیز کردن محیط آن طور که باید انجام نشود.
پس با کمک گرفتن از نظافتچیها هنگامی که دفتر خود را به طور مرتب تمیز میکنید، دیگر نیازی به هزینه زیادی برای تمیز کردن اساسی محیط ندارید.
به علاوه، تمیز کردن اساسی، بسته به شدت کثیف بودن محیط دفتر میتواند چندین روز طول بکشد، بنابراین ممکن است وقت کافی برای آن را نگذارید.
با این وجود، حتی اگر افراد حرفهای را برای نظافت محل کار، شرکت یا اداره نیز استخدام نمیکنید، همیشه میتوانید یک روز در هفته را برای تمیز کردن دفتر برنامهریزی کنید تا همه بتوانند نسبت به محیط کار خود احساس مسئولیت کنند.
در غیر این صورت نیز نگران تمیزی محیط کارتان نباشید، کافی است درخواست نظافت شرکت را ثبت کنید! زیر ۱۵ دقیقه، یک نظافتچی متخصص برای محل کار از سمت مشاوران تمیس معرفی میگردد. بعد از تأییدتان، در سریعترین زمان در محل شما حاضر است.
هزینه نظافت محل کار، شرکت یا اداره
تعرفه نظافت محل کار به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله:
- مکانی که میخواهید تمیزکاری کنید
- نوع خدمات دریافتی
- نوع و مقدار مواد شوینده
- تعداد نیروها
- مدت زمان فعالیت نظافتچیها
- و …
که همگی در مبلغ کل اثر گذار خواهند بود. علاوه بر آن، با توجه به شرایط اقتصادی لازم است از قیمت نظافت محل کار، شرکت یا اداره مطلع باشید که میتوانید برای این کار با کارشناسان تمیس تماس بگیرید تا پس از اطلاع از نوع خدمات، شما را دقیق راهنمایی کنند.
اما به طور کلی، هزینه ۴ ساعت اول هر گونه خدمات نظافتچی خانم و آقا حدود ۸۰۰ هزار تومان است و به ازای هر ساعت اضافهکاری ۱۸۰ هزار تومان اضافه میشود.
وقتی تمیس را به عنوان مرکز تخصصی نظافت محل کار، شرکت یا اداره خود انتخاب میکنید، خیالتان راحت باشد که فرآیند با کمترین قیمت انجام میشود.
خدمات نظافت شرکت و محل کار تمیس
تیم حرفهای نظافتی تمیس همواره در تلاش است که خدمات شما به بهترین شکل ممکن انجام دهد، به همین منظور از نیروهای ماهر و آموزش دیده برای نظافت شرکت و محل کار خود استفاده میکند.
برخی از وظایف و کارهای نیروهای نظافتی شرکت به شرح زیر است:
- نظافت و گردگیری وسایل (رایانه، میز و صندلی و..)
- نظافت سرویسهای بهداشتی
- نظافت باغچهها و حیاط
- نظافت اسناد و مدارک
- نظافت آبدارخانه
- گردگیری کمدهای شرکت
- دیوار شویی و نظافت دیوار
- نظافت شیشه و پنجره
- نظافت مغازه، فروشگاه و پاساژ
- نظافت مجتمع های تجاری
در ضمن تمیس برای رضایت حال مشتریان خود خدمات دیگری نیز در این راستا ارائه میدهد که شامل:
- ضد عفونی کردن محیط
- مبل شویی
- نظافت راه پله، پارکینگ و مشاعات
- قالیشویی
- پرده شویی و خشکشویی پرده
- شستشوی موکت در محل
- سم پاشی
- و …
در هر نقطه از تهران، شمال، جنوب، شرق یا غرب اگر به نظافتچی شرکت یا محل کار نیاز داشتید، تمیس با بهرهگیری از با سابقهترین نظافتچیهای تهران آماده ارسال و ارائه خدمات نظافت شرکت و محل کار شما است.
کافی است درخواست نظافت شرکت، محل کار یا اداره خود را ثبت کنید! زیر ۱۵ دقیقه، یک نظافتچی متخصص برای محل کار از سمت مشاوران تمیس معرفی میگردد. بعد از تأییدتان، در سریعترین زمان در محل شما حاضر است.
چرا تمیس را انتخاب کنیم؟
تمیس، یک مرکز تخصصی در زمینه نظافت محل کار، شرکت یا اداره است، پس توجه داشته باشید که استفاده از نیروهای نظافتی تمیس مزایای بیشتری نسبت به استفاده از نظافتچیهای خود شرکت یا سازمان دارد.
از مهمترین ویژگی نیروهای نظافتی تمیس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- استفاده تمیس از نظافتچیهای آقا و خانم آموزشدیده و کارکشته برای امور نظافتی
- حضور بهموقع در محل و انجام کار در اسرع وقت با بالاترین کیفیت
- انجام کار نظافتی در تمام زمینهها
- خوش برخورد و حرفهای بودن نیروهای نظافتی
علاوه بر این تمیس از جمله مراکزی است که کیفیت و کمیت خدمات آن به همه ثابت شده است. دلایل این موفقیت شامل:
- بهره گیری متخصصین قابل اعتماد که سابقه و مدارک آنها توسط تمیس بررسی و سپس اجازه ارائه خدمات صادر شده است. بنابراین قابل اعتماد و حرفهای هستند.
- اختصاص قیمت مقرون به صرفه و شفاف به تمامی خدمات از دیگر ویژگیهای تمیس است.
- مهمترین علت برتری تمیس، سهولت در ثبت سفارش اولیه است که کافیست چند دقیقه زمان بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت به منزل شما اعزام شوند.
- پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبانهای تمیس به طور دائمی همراه شما هستند تا درخواست شما به طور کامل و بدون نقص انجام شود.
نمایندگی نظافت محل کار، شرکت یا اداره در تهران
تمیس نظافت شرکت، محل کار یا اداره را در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران ارائه میدهد که شامل:
– نمایندگی نظافت شرکت، محل کار یا اداره در مرکز تهران
میدان ولیعصر، کریم خان، انقلاب، حسن آباد، فاطمی، امیرآباد، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، گیشا، شهرآرا و…
– نمایندگی نظافت شرکت، محل کار یا اداره در شمال تهران
فرشته، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، اقدسیه، قیطریه، پاسداران، اندرزگو، داراباد، آجودانیه، بلوار ارتش، محمودیه، زعفرانیه، ولنجک، تجریش، ظفر، میرداماد، شهرک غرب، سعادت آباد و…
– نمایندگی نظافت شرکت، محل کار یا اداره در غرب تهران
آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار فردوس، پونک، جنت آباد، ستاری، اکباتان، دهکده المپیک، دریاچه چیتگر، تهرانسر، شهرک آزادی و
– نمایندگی نظافت شرکت، محل کار یا اداره در شرق تهران
تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام ، نیرو هوایی، امامت، پیروزی، حکیمیه، لواسانات و …
– نمایندگی نظافت شرکت، محل کار یا اداره در جنوب تهران
آزادی، جمهوری، نازی آباد، بهارستان، یاخچی آباد ، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، وحدت اسلامی، قزوین ، و …
کلمات کلیدی هدف این صفحه:
- نظافت محل کار (۷۳ کلیک)
- نظافت دفتر کار
- نظافت اداری
- نظافت شرکت
- نظافت دفتر
عنوان H1: خدمات نظافت اداری و دفتر کار در تهران
پاراگراف اول: معرفی خدمات (کلمه “نظافت محل کار” در ۱۰۰ کلمه اول)
H2: خدمات نظافت اداری شامل چیست؟
- نظافت روزانه دفتر کار
- نظافت سالن کنفرانس
- نظافت سرویس بهداشتی اداره
- نظافت آبدارخانه
H2: مزایای برونسپاری نظافت شرکت
H2: نظافت اداری روزانه یا هفتگی؟
H2: سوالات متداول
نکته مهم:
مشتریهای این صفحه شرکتها هستند نه افراد. پس:
- لحن رسمیتر بنویس
- به قرارداد بلندمدت اشاره کن
- فاکتور رسمی را ذکر کن